عرضه اولیه سهام گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری

عرضه اولیه سهام گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری

عرضه اولیه سهام شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری با نماد «ومدیر»، روز چهارشنبه (26 خردادماه) در بورس تهران انجام می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ براساس آگهی عرضه اولیه سهام شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری با نماد «ومدیر»، چهارشنبه (26 خردادماه) تعداد یک میلیارد و 350 میلیون سهم معادل 15درصد از سهام این شرکت به عنوان پانصد و هشتاد و چهارمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش «سرمایه گذاری ها» گروه «سایر واسطه گری های مالی» و طبقه «سایر واسطه‌گری‌های مالی طبقه بندی نشده در جای دیگر» در فهرست نرخ‌های بازار دوم و به شیوه ثبت سفارش برای کشف قیمت عرضه خواهد شد.

در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی حداکثر یک هزار سهم در دامنه قیمتی 2هزار و 800 ریال تا 2هزار و 990 ریال تعلق می‌گیرد.

گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشور، در سال 93 تاسیس و در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید.

در حال حاضر 82.78درصد مالکیت سهام این شرکت به صندوق بازنشستگی کشوری، 17.17درصد به سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، 0.025 درصد به هر کدام از شرکت‌‌های سرمایه‌گذاری صبا جهاد و عمران و ساخت تراز پی ریز تعلق دارد.

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد