توقف روند صعودی قیمت دلار / قیمت دلار امروز 4 آبان چقدر شد؟

توقف روند صعودی قیمت دلار / قیمت دلار امروز 4 آبان چقدر شد؟

قیمت دلار در بازار امروز روند افزیشی چند روز گذشته خود را از دست داد به نرخ 27 هزار و 470 تومان رسید. نرخ ارز صرافی ملی 27279 تومان اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در بازار آزاد امروز قیمت دلار حدود 240 تومان کاهش قیمت داشت و به نرخ 27 هزار و 470 تومان رسید. دلار امروز سه‌شنبه در صورتی کاهش یافت که تقریبا در یک هفته گذشته روند صعودی داشت.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز 27 هزار و 279 تومان اعلام شد. قیمت دلار در بازار متشکل ارزی امروز 26 هزار و 698 تومان ثبت شد.

کدام بازار برای سرمایه‌گذاری امن است؟

ساعت 16 امروز سه‌شنبه چهارم آبان ماه دو کارشناس بازارهای مالی در یک گفتگوی زنده اینستاگرامی به این موضوع خواهند پرداخت که در حال حاضر کدام بازار برای سرمایه‌گذاری امن است؟

رفتارهای مداخله‌گرایانه دولت درباره بازارها، طرح‌های عجیب مجلس برای کنترل قیمت در بازارها، بخشنامه‌های پی در پی اثرگذار بر بازارها و نااطمینانی نسبت به برخی مسايل سیاسی هرکدام می‌توانند از ریسک‌های مهم بازارهای مالی محسوب شوند.

در این شرایط کدام بازار سرمایه‌گذاری نسبت به دیگر بازارها امن است؟ ساعت 16 امروز سه‌شنبه چهارم آبان ماه دو کارشناس بازارهای مالی در یک گفتگوی زنده اینستاگرامی به این موضوع خواهند پرداخت.

برزو حق‌شناس و امید موسوی، دو کارشناس بازارهای مالی در این گفتگوی زنده اینستاگرامی به سوالات ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز پاسخ خواهند داد.

مطالعه بیشتر: کدام بازار برای سرمایه‌گذاری امن است؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد