کدام شرکت‌های بورسی افزایش سرمایه دادند؟

کدام شرکت‌های بورسی افزایش سرمایه دادند؟

بر اساس گزارش منتشر شده در سایت کدال چند شرکت بورسی اقدام به افزایش سرمایه کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس گزارش منتشر شده در سایت کدال چند شرکت بورسی اقدام به افزایش سرمایه کردند. بر این اساس نمادهای امین، شفا، کمرجان و غمهرا افزایش سرمایه ثبت کردند.

شرکت تامین سرمایه امین با نماد امین افزایش سرمایه 57 درصدی خود را ثبت کرد. سرمایه این شرکت از مبلغ 700 میلیارد تومان به 1100 میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده و نقدی را در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید. همچنین شرکت سرمایه‌گذرای شفادارو با نماد شفا افزایش سرمایه 130 درصدی از مبلغ 117 میلیارد و 943 میلیون تومان به 271 میلیارد و 200 میلیون تومان که از محل سود انباشته انجام شده بود را در مرجع ثبت شرکت‌ها ثبت کرد.

شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار با نماد کمرجان نیز افزایش سرمایه 862 درصدی ثبت کرد. سرمایه این شرکت از مبلغ 7 میلیارد تومان به 67 میلیارد و 359 میلیون و 700 هزار تومان که از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها انجام شده بود، نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

شرکت مهرام با نماد غمهرا، افزایش سرمایه 390 درصدی خود را ثبت کرد. سرمایه این شرکت از مبلغ 20 میلیارد و 405 میلیون و 800 هزار تومان به 100 میلیاردتومان افزایش یافت. این افزایش از محل سود انباشته در مرجع ثبت شرکت‌ها ، ثبت شد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد