چرا نارنگی گران شد؟

چرا نارنگی گران شد؟

ريیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی یخ زدگی نارنگی فسا و کاهش 50 درصدی نارنگی بندرعباس را از علل گرانی این محصول در بازار اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، مصطفی دارایی نژاد، ريیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار از فراوانی عرضه میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد و گفت: عرضه سیب و پرتقال نسبت به روز‌های اخیر افزایش یافته است، در حالی که تقاضای چندانی در بازار وجود ندارد.

او افزود: توزیع میوه در میدان مرکزی را به قدری افزایش می‌دهیم تا بازار از حیث قیمت دچار نوسان نشود.

دارایی نژاد قیمت هر کیلو پرتقال در میدان مرکزی را 9 تا 12 هزار تومان، سیب 5 هزار و 500 تا 14 هزار تومان، خیار 5 تا 9 هزار تومان و کیوی 9 تا 17 هزار تومان اعلام کرد.

این مقام مسيول از کاهش 20 تا 25 درصدی قیمت موز خبر داد و گفت: با ترخیص موز‌های وارداتی از گمرک پیش بینی می‌شود که از ابتدای هفته قیمت موز 20‌ تا 25 درصد شکسته شود.

ريیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی در پایان یخ زدگی نارنگی فسا و کاهش 50 درصدی نارنگی بندرعباس را از علل گرانی قیمت این محصول در بازار اعلام کرد و گفت: در حال حاضر عرضه نارنگی پاکستان به اتمام رسیده و نرخ کنونی نارنگی بندرعباس مورد قبول ما نیست، از این رو از وزارت جهاد کشاورزی درخواست کردیم تا مجوز واردات 10 هزار تن نارنگی پاکستانی را بدهد تا آن را با نرخ 15 هزار تومان در بازار توزیع کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد