خودروهای گروه پژو در مسیر صعود / قیمت خودرو امروز 10 مهر 1400

خودروهای گروه پژو در مسیر صعود / قیمت خودرو امروز 10 مهر 1400

قیمت خودروهای داخلی در بازار آخر هفته نوسانات زیادی را ثبت نکردند و تعداد زیادی از خودروها تغییر قیمتی نداشتند. خودروهای گروه پژو همچون روزهای هفته گذشته که افزایش قیمت داشتند همچنان در مسیر صعودی قرار دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو در بازار آخر هفته نوسانات زیادی نداشت. تعداد زیادی از خودروها بدون تغییر قیمت به استقبال هفته دوم مهر رفتند. اما در مقابل تعدادی از خودروهای گروه پژو در ادامه روند صعودی قیمت در هفته گذشته با افزایش قیمت همراه بودند.

کدام خودروها افزایش قیمت داشتند؟

پژو 206 تیپ دو مدل 1400 به 244 میلیون تومان، 206 تیپ پنج 293 میلیون تومان و پژو 206 صندوقدار مدل 1400 به 305 میلیون تومان رسید.

همچنین پژو 207 که هفته گذشته حدود پنج میلیون تومان افزایش قیمت داشت به قیمت 334 میلیون تومان رسید.

مطالعه بیشتر: «ارزانی پراید» هوا شد!
پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته دوم مهر / شنبه خودرو گران می‌شود؟

دو ماه از شروع کار دولت ريیسی می‌گذرد اما خودروهای خارجی و داخلی آنچه که انتظار می‌رفت، ارزان نشد. یک کارشناس بازار خودرو می‌گوید: وعده‌هایی که دولت مبنی بر افزایش میزان تولید یا واردات خودرو داد، محقق نشده است. بنابراین پیش‌بینی می‌شود قیمت خودرو در نیمه دوم سال روند افزایشی داشته باشد!

یک کارشناس بازار خودرو با اشاره به پیش‌بینی خود از روند بازار توضیح داد: روند افزایشی قیمت خودرو با رد مصوبه مجلس از سوی شورای نگهبان قابل پیش‌بینی بود، چرا که درآمد دولت به دلیل تحریم‌ها نه تنها افزایش پیدا نکرده بلکه در این میان کسری بودجه هم داریم.

فربد زاوه به تجارت‌نیوز گفت: دو ماه از شروع کار دولت می‌گذرد اما وعده‌ها هنوز اجرا نشده است. تورم روند افزایشی دارد و برنامه غیر تورمی در برنامه دولت ريیسی دیده نمی‌شود. همچنین بحث مذاکرات هسته‌ای نیز مسکوت مانده است.

او ادامه داد: تنش‌های منطقه میان تهران و باکو هم زیاد شده و این مسايل برای اقتصاد کشور نا امیدکننده است. به نظر می‌رسد تا زمانی که دولت روند اصلاحی را در بخش سیاست خارجی و داخلی در نظر نگیرد تورم همچنان زیاد می‌شود.

مطالعه بیشتر: پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته دوم مهر / شنبه خودرو گران می‌شود؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد