چشم‌انداز قیمت بیت‌کوین صعودی شد؛ رهبر بازار رمزارز...

چشم‌انداز قیمت بیت‌کوین صعودی شد؛ رهبر بازار رمزارز...

بازار مالیدر لحظه نگارش این گزارش و در اواسط ماه می، روند قیمت‌ بیت‌کوین نزولی بوده‌است و داده‌های اقتصادی منتشر شده تا به امروز تاثیر انکار نشدنی بر روی رهبر بازار رمزارز گذاشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیتر یک داده‌های اقتصادی، یک افزایش نرخ دیگر توسط فدرال رزرو بود که در شرایطی رخ داد که حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده به میزان قابل توجهی بالاتر از حد انتظار افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح یکپارچه فروش خودرو اعلام شد روایت سرپرست جهادکشاورزی ازپشت پرده گرانی مرغ/ سوال آقامیری از مرغداران: قیمت نهاده‌ها سقوط کرده؛ چرا قیمت مرغ 40 درصد بالا رفته است؟

در نیمه ماه می، بیت کوین به پایین ترین حد دو ماهه سقوط کرد، زیرا احساسات بازار به دنبال رشدهای قوی آوریل تغییر کرد. با انتشار چندین نقطه داده کلیدی، تا حدودی انتظار می رفت که عدم قطعیت قیمت وجود داشته باشد. فدرال رزرو، چند روز پس از افزایش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی به 253,000، در مقابل انتظار 180,000، نرخ بهره را 25 واحد افزایش داد.

از آن زمان، تورم در ماه آوریل به 4.9 درصد کاهش یافت، در حالی که بسیاری هنوز در مورد اینکه فدرال رزرو در نشست ژوين چه خواهد کرد، مطمين نیستند.

بیت کوین (BTC) جمعه گذشته به پایین ترین سطح 25810 دلار سقوط کرد که پس از شکست در کف قیمت کلیدی 26500 دلار رخ داد. این حرکت باعث شد که بزرگترین ارز دیجیتال جهان به ضعیف ترین نقطه خود از 17 مارس، زمانی که قیمت آن زیر 25000 دلار بود، سقوط کند.

از آن زمان، بیت کوین تا حدودی بهبود یافته است و در اوایل جلسه امروز به قله 27527.51 دلار صعود کرده است.

براساس نمودار، یکی از کاتالیزورهای این حرکت، شاخص قدرت نسبی 14 روزه (RSI) بود که از سقف 42.00 بالاتر رفت. این شاخص اکنون روی 44.66 قرار دارد و بیت کوین دوباره به نقطه حمایتی خود در 27500 دلار رسیده است و به نظر می رسد گاوها در کوتاه مدت 28000 دلار را هدف قرار دهند.

یک آزمایش بزرگ این است که وقتی RSI به سقف 48.00 برسد، چه اتفاقی می‌افتد، در صورت حرکت فراتر از این، نه تنها بیت کوین بالای 28000 دلار خواهد بود، بلکه احتمال زیادی وجود دارد که تا قبل از پایان ماه به 30،000 دلار برسد.

223227

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد