سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ آغاز خونین بازار در ماه پایانی سال

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ آغاز خونین بازار در ماه پایانی سال

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز از رقم سه هزار و 410میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت خودرو و ساخت قطعات بیش از سایرین بود و همچنین سهام تپکو ...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران  اینجا  کلیک کنید

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 30دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 800میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و 210میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار و 410میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، «کلوند» و «شستا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو حدود 365میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وسپهر»، «رافزا» و «غگیلا» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 620میلیارد تومان (77درصد کل) و 10صف فروش برتر هزار و 215میلیارد تومان (29درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 14نماد و حجم صف‌های فروش در 105نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به 10.4درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد...

«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از 450میلیارد تومان است و پس از آن گروه «ماشین آلات و تجهیزات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 400میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید 175میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 29درصد از پنج هزار د 15میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و 930میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 260درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به 6هزار و 940میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر  در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد