قیمت مسکن در مشهد / افزایش 10 درصدی قیمت مسکن در مشهد

قیمت مسکن در مشهد / افزایش 10 درصدی قیمت مسکن در مشهد

با توجه به نرخ رشد قیمت مسکن در کلانشهرها، نرخ خرید مسکن در مشهد به عنوان یکی از شهرهای بزرگ ایران چقدر است؟ لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از محله‌های مشهد به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بنا بر اطلاعات به دست آمده از قیمت مسکن در مشهد و آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی مناطق مشهد تهیه شده است.

بر اساس داده‌ها و قیمت‌ها موجود در جدول زیر، هر متر مربع مسکن در شاندیز هفت میلیون تومان، طلاب و شهید مطهری شمالی 8٫6 میلیون تومان، عبدالمطلب، ابوطالب و امیریه نیز مناطقی هستند که در کانال 9 میلیون تومان ثبت شده‌اند.

هر متر مربع مسکن در قاسم آباد 10٫5 میلیون تومان، الهیه 11 میلیون تومان، محله سرافراز 11 میلیون تومان و صیاد شیرازی و اقبال 16 میلیون تومان اعلام شده است.

محله‌های امیریه و سرافراز محلاتی هستند که بالای 10 درصد افزایش قیمت را در یک هفته گذشته ثبت کردند.

متوسط قیمت خرید مسکن در هفت تیر 17٫5 میلیون تومان، در آزادشهر 18٫6 میلیون تومان و در وکیل آباد و فرهنگ 19 میلیون تومان ثبت شده است.

هاشمیه و محله هنرستان با حدود قیمت 20 میلیون تومان برای یک متر آپارتمان، در بین مناطق جدول زیر نرخ خرید بالاتری دارند.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از محلات تمشهد را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر مشهد و حومه در 10 روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد