رشد یک درصدی فملی در اولین روز هفته

رشد یک درصدی فملی در اولین روز هفته

فملی امروز با رشد یک درصدی قیمت 13,800ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم به بیش از 80میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فملی» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاینهانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با رشد یک درصدی قیمت 13,800ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد 13,910ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از یک و نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 80میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 13,800ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فملی حقیقی‌ها بیش از 6میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 10هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از دو میلیون و 180هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها 11هزار واحد و حقوقی‌ها دو میلیون واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز فملی از  رقم 110میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 59درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را حقیقی‌ها و 41درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود 52میلیون برگه سهم (65درصد) را اشخاص حقیقی و 28میلیون برگه سهم (35درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فملی برای دومین روز متوالی در مدار صعودی باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد