مصرف بنزین رکورد زد/ هشدار افزایش مصرف بنزین همزمان با افزایش مسافرت ها

مصرف بنزین رکورد زد/ هشدار افزایش مصرف بنزین همزمان با افزایش مسافرت ها

مصرف بنزین کشور در آستانه سال جدید با ثبت رکوردی تازه در روز یکشنبه (28 اسفندماه 1401)، به 137 میلیون و 200 هزار لیتر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، بر اساس گزارش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، رکورد پیشین مصرف بنزین در کشور مربوط به روز شنبه، 27 فروردین‌ماه امسال با ثبت 131 میلیون و 600 هزار لیتر بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 18 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مقدار مصرف بنزین کشور در فاصله روزهای 20 تا 27 اسفندماه امسال به‌طور میانگین 117 میلیون لیتر در روز بوده است که این عدد نسبت به مدت مشابه سال 1400، 13.5 درصد افزایش یافته است.

مصرف بنزین کشور در طول امسال به‌طور میانگین روزانه 104 میلیون و 500 هزار لیتر بوده که این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن (1400)، 20.6 درصد افزایش نشان می‌دهد.

علی‌اکبر نژادعلی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیش از این گفته بود: ذخیره‌سازی مناسب سوخت انجام و تمهیدهای ویژه در انبارهای نفت نیز به خوبی پیش‌بینی شده و عرضه سوخت نوروزی بدون توقف امکان‌پذیر است، اما با توجه به آمار افزایش مصرف بنزین، از مردم خواهش می‌کنیم با مدیریت بهینه مصرف، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را در ارايه خدمات مناسب به هموطنان یاری‌ کنند.

انتهای پیام/

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد