سود سهام شرکت آریا ساسول از طریق سجام پرداخت شد

سود سهام شرکت آریا ساسول از طریق سجام پرداخت شد

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، سود سهام شرکت پلیمر آریا ساسول را فقط 7 روز پس از برگزاری مجمع این شرکت از طریق اطلاعات سامانه سجام پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورس 24، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پلیمر آریا ساسول روز سی ام فروردین ماه امسال برگزار شد و روز جاری «چهارشنبه 7 اردیبهشت ماه» سود 94 درصد سهامداران این شرکت از طریق اطلاعات سامانه سجام پرداخت شد.

بر اساس این گزارش، 717 هزار نفر از مجموع 765 هزار نفر سهامداران شرکت پلیمر آریا ساسول در سامانه سجام ثبت نام کرده بودند که سود این افراد امروز از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب آنها واریز شد.

مدیر مالی شرکت پلیمر آریا ساسول گفت: این شرکت به منظور رفاه حال سهامداران خود پرداخت سریع سود نقدی مصوب مجمع از طریق سامانه سجام را در دستور کار خود قرار داد و بر اساس زمان بندی منتشره در سامانه کدال، سود سهام این شرکت اعم از سهامداران حقیقی، صندوق های سرمایه گذاری، سبدگردان ها و سایر سهامداران حقوقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده بودند، امروز از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب آنها واریز شد.

حامد جمالی یکی از مشکلات اصلی سهامداران در بازار سرمایه در سال های اخیر را دریافت سود سهام مجامع اعلام کرد و گفت: شرکت پلیمر آریا ساسول حتی قبل از الزام استفاده کلیه ناشران از سامانه سجام برای توزیع سود، نسبت به این امر مهم اقدام کرده و در دو سال گذشته حداکثر 10 روز پس از برگزاری مجمع عمومی، سود سهام سهامداران حقیقی را از طریق سامانه سجام پرداخت کرده بود.

وی ادامه داد: این شرکت امسال نیز با همکاری شرکت سپرده گذاری مرکزی توزیع سود سهامداران خود را از طریق اطلاعات سامانه سجام انجام داد تا به عنوان یکی از ناشران بازار سرمایه در اجرای مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار و قانون بودجه سال 1401 پیشقدم باشد.

جمالی تصریح کرد: سهامدارانی که تاکنون ثبت نام خود را در سامانه سجام نهایی نکرده اند، در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و تکمیل مشخصات خود در این سامانه اقدام کنند تا امکان پرداخت سود سهام آنها از طریق این اطلاعات سامانه سجام میسر شود.

سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) با هدف ایجاد سامانه ای یکپارچه، فراگیر و ارايه خدمات مطلوب به سهامداران بازار سرمایه سال 1397 راه اندازی شده است.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.sejam.ir به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت نام خود را در این سامانه انجام دهند و به باشگاه بزرگ مشتریان بازار سرمایه ملحق شوند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد