مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار تغییر کرد

مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار تغییر کرد

بورستهران - ایرنا - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در حکمی "سارا علیاری" را به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منصوب کرد.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، "محمدعلی دهقان دهنوی"، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در حکمی سارا علیاری را به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منصوب کرد.

همچنین سیاوش وکیلی، مدیر سابق روابط عمومی و امور بین الملل به عنوان مشاور ريیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور روابط عمومی منصوب شد.

در کنار تغییر مدیر روابط عمومی این سازمان، " محمدحسن ابراهیمی سروعلیا" معاون سابق نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار به سمت معاونت نظارت بر نهادهای مالی، "محمدرضا معتمد"، معاون سابق نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار به سمت رییس کمیته ریسک، "محسن خدابخش" مدیر سابق نظارت بر بورس‌های سازمان بورس به عنوان سرپرست معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، "میثم فدایی واحد" به سمت نظارت بر نهاد های مالی منصوب شدند.

همچنین "راضیه صباغیان"، مدیر سابق نظارت بر نهاد های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان مشاور رییس سازمان بورس در امور نظارت بر نهاد های مالی منصوب شد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد