مجمع کیمیا 1401 | چقدر سود تقسیم شد؟

مجمع کیمیا 1401 | چقدر سود تقسیم شد؟

امروز 21 تیر 1401 مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران (کیمیا) با حضور 66 درصد سهامداران برگزار شد. گزارش کامل و جامع نبض بورس از این مجمع را بخوانید.

به گزارش نبض بورس، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران (کیمیا) با حضور 66 درصد سهامداران، نماینده سازمان بورس، نماینده موسسه حسابرسی و بازرس قانونی و ناظرین به ریاست آقای سلیمی به صورت حضوری و آنلاین برگزار گردید، آقای عطاییان مدیرعامل شرکت گزارشی از فعالیت شرکت در خصوص سال مالی منتهی به 29 اسفند 1400 به صورت زیر ارايه دادند:

جایگاه شرکت در صنعت

شرکت در صنعت تولید کنسانتره فعالیت می‌کند و با حجم فروش به مبلغ 7.079 میلیارد ریال در زمره شرکت‌های عمده این صنعت می‌باشد. همچنین سهم فروش محصولات مختلف این شرکت از کل بازار داخلی و صادرات به شرح زیر است:

مهمترین عامل موثر بر عملکرد فروش شرکت، شرایط حاکم بر تقاضا، داد و ستد، قیمت و موجودی انبار‌های فلز روی در بازار‌های جهانی و به طور خاص بورس فلزات لندن (LME) است که بزرگترین بازار جهانی برای داد و ستد فلزات غیر آهنی می‌باشد. قیمت محصولات شرکت در بازار‌های فروش داخلی و صادراتی، بر اساس قیمت‌ها در بازار بورس لندن تعیین و فروخته می‌شود.

ادامه این گزارش را از لینک زیر بخوانید:

https://app.nabzebourse.com/news/2102

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد