متقاضیان وام میلیونی بخوانند | شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک اقتصاد نوین

متقاضیان وام میلیونی بخوانند | شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک اقتصاد نوین

کسانی که دلار و یورو خانگی داشته و اکنون کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند ارزهای خود را به بانک اقتصاد نوین سپرده و بدون...
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

کسانی که دلار و یورو خانگی داشته و اکنون کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند ارزهای خود را به بانک اقتصاد نوین سپرده و بدون فروش آن‌ها، وام بگیرند. این وام 200 میلیونی در قالب طرح «ارزینو» به مشتریان واجد شرایط ارايه می‌شود.

افرادی که دلار یا یورو دارند و مایل به دریافت وام 200 میلیونی ارزینو هستند باید در یکی از شعب بانک اقتصاد نوین سپرده قرض الحسنه داشته باشند. گرفتن این وام نیازی به ارايه ضامن معتبر ندارد، ضمانت اصلی برای این تسهیلات مسدودی سپرده است. سود این وام با توجه به مبلغ اعطایی و مدت بازپرداخت تعیین می‌شود، اما بیشترین سود 18 درصد خواهد بود. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز با توجه توانایی متقاضی و دیگر شرایط مورد نظر بانک، 36 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، سود و حداکثر زمان بازپرداخت، میزان اقساط 7 میلیون و 230 هزار و 479 تومان است. کل سود این وام 60 میلیون و 297 هزار و 248 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود 255 میلیون و 620 هزار تومان خواهد بود.

مختصری درباره دستاوردهای بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین سال 1380 با سرمایه اولیه 25 میلیارد تومانی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه طیف گسترده از خدمات بانکی و مالی را به مشتریان خود ارايه می‌دهد. شرکت‌های تامین سرمایه نوین، پرداخت نوین آرین، سرمایه گذاری عمران و توسعه پایدار ایرانیان و چندین شرکت دیگر از زیرمجموعه‌های بانک اقتصاد نوین محسوب می‌شوند.

این بانک تاکنون تندیس اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی، گواهی بی اس اس یازدهمین همایش زنجیره موفقیت سازمانی، تندیس اولین کنفرانس سلامت مالی و اداری، دو نشان در اجلاس متخصصین باینکس و … را به دست آورده است.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد