در مصرف برق صرفه‌جویی کنید تبلت جایزه بگیرید

در مصرف برق صرفه‌جویی کنید تبلت جایزه بگیرید

طبق اعلام شرکت توزیع برق استان تهران " با توجه به افزایش شدید مصرف گاز و برق در بخش‌های خانگی و صنعتی و بدنبال آن، محدودیت در تامین سوخت گاز نیروگاه ها، احتمال بروز و اعمال خاموشی در برخی از مناطق برق تحت پوشش وجود دارد.

دیده‌بان ایران: طبق اعلام شرکت توزیع برق استان تهران " با توجه به افزایش شدید مصرف گاز و برق در بخش های خانگی و صنعتی و بدنبال آن، محدودیت در تامین سوخت گاز نیروگاه ها، احتمال بروز و اعمال خاموشی در برخی از مناطق برق تحت پوشش وجود دارد.

به دنبال افزایش مصرف برق و همچنین اعلام زمانبندی خاموشی توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، وزارت نیرو با ارسال پیامک به شهروندان به آن وعده داده است که با پیوستن به کمپین انرژی همدلی و کاهش مصرف برق به قید قرعه به آنها تبلت جایزه خواهد داد.

همچنین طبق اعلام شرکت توزیع برق استان تهران " با توجه به افزایش شدید مصرف گاز و برق در بخش های خانگی و صنعتی و بدنبال آن، محدودیت در تامین سوخت گاز نیروگاه ها، احتمال بروز و اعمال خاموشی در برخی از مناطق برق تحت پوشش وجود دارد. از این رو ممکن است خاموشی های نوبتی همزمان با سایر نقاط کشور اعمال شود. بدین وسیله از عموم مردم و مشترکین درخواست می گردد با کاهش حداقل 10 درصدی در مصرف برق و گاز، صنعت برق را در تامین برق مطمين و پایدار یاری کنند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد