فشار از ما بهتران برای فرار از گره!/ریخت و پاشی که توجیه نشد

فشار از ما بهتران برای فرار از گره!/ریخت و پاشی که توجیه نشد

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به ایثارگری ريیس سابق میرداماد برای حمایت از سالمندان و ساخت ورژن جدید پینوکیو در ایران و...

به گزارش بورس نیوز، یکی از مهم ترین رویدادهای امروز جلسه تحلیل صورت های مالی ملاصدرا بود. در این جلسه دوستان توضیح دادند که از محل کارمزد معاملات در سال 99 درآمد 2 همتی داشته اند که البته در سرمایه گذاری این درآمد در زیرساخت ها به اعتراف خودشان موفق عمل نکرده اند. معاون مالی ملاصدرا هم سعی کردند هزینه 40 میلیارد تومانی برای نشر کتب را توجیه کنند که در این مورد هم موفق نبودند و ما نفهمیدیم این 40 میلیارد تومان کجا و به چه دلیل هزینه شد. اما سوالی که بی جواب ماند، برنامه های ريیس بزرگ برای کاهش ریخت و پاش در ملاصدرا بود.

 

ایثارگری برای سالمندان 

انتخابات مستاجر جدید برای پاستور هم سریال پر حاشیه ای شده که نمی دانیم باید به آن بخندیم یا به حال بد خودمان گریه کنیم. نه فقط ساکنان میرداماد و باب همایون که کل نامزدهای محترم این روزها به جای اعلام برنامه، سفت و سخت در حال خراب کردن دیگران هستند. ريیس باب همایون کاسه و کوزه ریزش بورس را بر گردن ريیس سابق میرداماد و افزایش نرخ بهره بین بانکی می شکند و ريیس سابق میرداماد وانمود می کند به خاطر مشتی پیرزن و پیرمرد نرخ سود بین بانکی را بالا برده! ما هم سعی می کنیم باور کنیم رفقای گرمابه و گلستان تا دیروز، امروز برای هم شاخ می کشند و پشت پرده ای در کار نیست.

 

دلار 15 هزار تومانی پوچ بود 

یادتان هست وعده دادند دلار 15 هزار تومانی در راه است و اهالی بورس باور کردند و چوب حراج به سهم شان زدند؟ حالا تحلیلگران فرموده اند حتی در صورت توافق در وین، ماجرای FATF خاتمه پیدا نخواهد کرد و امیدی به کاهش نرخ ارز نیست. پس به امید ورود آسان ارز و کاهش نرخ دلار نباشید!

 

فشار از ما بهتران برای فرار از گره

مدت هاست از قفل صف فروش نمادهای کوچک بازار می نویسیم؛ نمادهایی که بعضی هاشان یک روز ریزش شدید داشتند و بعد متعادل شدند! اما برخی از این نمادها هم همچنان قفل صف فروش هستند و خبری از اصلاح قیمتی نیست. گویا بعضی از ما بهتران به بعضی کارشناسان بازار سرمایه پول داده بودند تا برایشان سهام بخرند و این دوستان هم سهام شرکت های کوچک را خریده اند و بعد از ریزش بازار، از ما بهتران همه جوره اعمال فشار کرده اند که سهم شان مشمول گره نشود و زیاد نریزد!

 

ورژن جدید پینوکیو

زرشک طلایی بهترین جمله هم امروز تعلق میگیرد به: "اگر برخی مسيولین پینوکیو بودن دماغشون چند بار دور زمین می‌چرخید!"

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد