قرعه‌کشی 5 محصول طرح فروش فوق‌العاده سایپا

قرعه‌کشی 5 محصول طرح فروش فوق‌العاده سایپا

قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده 5 محصول سایپا در آبان ماه 1400 انجام شد؛ اسامی منتخبان پس از تايید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت 14 روز پنج شنبه ، ششم آبان ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

سایپانیوز: قرعه کشی طرح فروش فوق العاده 5 محصول سایپا کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک.آر با گیربکس معمولی، ساینا.اس، تیبا2( رینگ فولادی) و سایپا151 با حضور نهادهای نظارتی و مسيولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح اخیر فروش فوق العاده سایپا 553 هزار و 337 نفر شرکت کردند که 541 هزار و 434 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 14 هزار و 500 خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، 29 هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو ساینا.اس عرضه می‌شود. علاوه بر این 4 هزار دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، 2 هزار دستگاه کوییک.آر با گیربکس معمولی، 5 هزار دستگاه تیبا2 با رینگ فولادی و 2 هزار و 500 دستگاه سایپا 151 عرضه می شود.

اسامی منتخب طرح فروش فوق‌العاده سایپا پس از تايید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا –پنج شنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت 14 روز پنج شنبه به مدت 72 ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد