آخرین قیمت دلار پیش از امروز 10 خرداد

آخرین قیمت دلار پیش از امروز 10 خرداد

قیمت دلار در بازار دیروز 9 خرداد با 1٫7 درصد افزایش، 23,857 تومان اعلام شده است. آخرین شرایط و قیمت دلار در بازار چگونه است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار دیروز 9 خرداد با 1٫7 درصد افزایش، 23,857 تومان اعلام شده است. آخرین شرایط و قیمت دلار در بازار چگونه است؟

دنیای اقتصاد نوشت:

صحبت‌های شنبه شب عبدالناصر همتی در کلاب هاوس، هیجانات زیادی را در بازار دلار ایجاد کرد. براساس صحبت‌های فعالان، تا ساعت 11 شب روز شنبه، قیمت دلار در معاملات پشت خطی در محدوده 24 هزار و 100 تومانی مورد معامله قرار گرفت. در این هنگام، بخشی از صحبت‌های ريیس‌کل در فضای مجازی به سرعت منتشر شد که عنوان کرده بود «‌ريیس‌جمهور گفتند اگر می‌خواهید در انتخابات بمانید، نمی‌توانید ريیس‌کل بانک مرکزی بمانید.»

شایعه برکناری همتی از ریاست بانک مرکزی از بعدازظهر روز شنبه در میان معامله‌گران پیدا شده بود ولی شنبه شب قوت زیادی گرفت، مخصوصا اینکه، همتی عنوان کرد که شنیده است «ريیس‌جمهور با برخی اقتصاددانان صحبت کرده است». شنبه شب در واکنش به این اظهارات، قیمت دلار به یکباره دچار تنش شدیدی شد و از محدوده 24 هزار تومانی به سوی سطح 24 هزار و 600 تومانی قدم برداشت.

سرایت نوسان به صبح یکشنبه

صبح یکشنبه بازار باز هم با حضور خریداران مواجه بود و در این فضا، دلار توانست تا محدوده 24 هزار و 800 تومانی پیشروی کند.

با این حال، از اواسط روز خریداران از بازار خارج شدند و هیجان فروش در بازار شکل گرفت. با افزایش فروش‌ها، قیمت دلار به یکباره سطح 24 هزار و 500 تومانی را از دست داد و تا محدوده 24 هزار و 50 تومان پایین رفت. ساعت 4 بعدازظهر، اسکناس آمریکایی در بازار آزاد با قیمت 24 هزار و 100 تومان مورد معامله قرار گرفت که 50 تومان از روز شنبه بیشتر بود، ولی فاصله 800 تومانی با سقف قیمت روز شنبه داشت.

آخرین اخبار مرتبط با بازار دلار را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد