قیمت طلا و سکه امروز 25 مهر

قیمت طلا و سکه امروز 25 مهر

به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی اونس جهانی طلا در نرخ 1767 دلار ثابت ماند. قیمت طلا 18 عیار به یک میلیون و 145 هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز، اونس جهنی طلا به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی بدون تغییر بود. ادامه روند افزایشی قیمت دلار در بازار یکشنبه باعث افزایش قیمت طلا و سکه شد.

قیمت طلا 18 عیار در سایت اتحادیه طلا تهران یک میلیون و 145 هزار تومان نرخ گذاری شد که نسب به دیروز حدود 4 هزار تومان افزایش داشته است.

قیمت سکه طرح جدید در سایت اتحادیه طلا 11 میلیون و 650 هزار تومان اعلام شد که این نرخ نسب به روز گذشته 80 هزار تومان افزایش داشته است. قیمت سکه در بازار آزاد حدود 11 میلیون و 730 تومان است.

سکه در انتظار سطوح جدید

سکه امامی که عمدتا تحت‌تاثیر رشد قیمت دلار و افت بهای اونس طلا در معاملات بازار جهانی قرار دارد، روز شنبه مسیر افزایش نسبی را در پیش گرفت، به طوری که هر سکه روز گذشته به قیمت 11میلیون و 800هزار تومان مورد داد و ستد معامله‌گران بازار طلا قرار گرفت. عده‌‌‌ای از کارشناسان این بازار بر این باورند که در هفته جاری به نظر می‌رسد نوسانات زیادی در قیمت‌ها ایجاد شود و تغییرات نرخ با توجه به قیمت اونس جهانی و نرخ ارز در بازار داخلی که در حال تغییر است، می‌تواند باعث افزایش نوسان قیمتی در بازار طلا و سکه شود. همچنین از نگاه فعالان به نظر می‌رسد، تغییر قیمت در روزهای پیش‌رو برای سکه رقم بخورد، به طوری که این کالا سطوح جدیدی از قیمت‌ها را در کارنامه خود به‌ثبت برساند.

افزایش قیمت‌ها ادامه دارد؟

فعالان بازار سکه عقیده دارند قیمت‌ها در بازار طلا و سکه فردا با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی، اگر اخبار و سیگنال خاصی رخ ندهد تغییرات زیادی نخواهد داشت. اگر روز یکشنبه و دوشنبه افزایش نرخ ارز ادامه داشته باشد و روز دوشنبه اونس جهانی روند افزایشی خود را ادامه دهد احتمال ادامه افزایش قیمت‌ها وجود دارد.

مطالعه بیشتر: پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز 25 مهر / سکه در انتظار سطوح جدید
local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد