320 هزار تن سیب در سردخانه‌های کشور موجود است

320 هزار تن سیب در سردخانه‌های کشور موجود است

مدیرکل دفتر میوه‌های سردسیری و خشک از موجودی 320 هزار تن سیب در سردخانه‌های عمده کشور تا 15 اسفند ماه خبر داد و گفت: موجودی سیب‌های سردخانه‌ها از رقم‌های ممتاز، درجه یک و درجه دو هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، داریوش سالم‌پور در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: برای تامین میوه شب عید نیز نزدیک به 15 هزار تن سیب و پرتقال ذخیره‌سازی شده که برای روزهای پایانی سال توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: در مورد تامین میوه شب عید با دستور وزیر جهاد کشاورزی، یک سلسله اقدامات از ماه‌های پیش توسط سازمان مرکزی تعاون روستای ایران صورت گرفته و دستورالعمل‌های فنی و اجرایی خرید، ذخیره‌سازی و توزیع این محصولات با عاملیت تشکل‌های بخش خصوصی و نظارت این سازمان تدوین و ابلاغ شده است.

سالم‌پور ادامه داد: توزیع سیب و پرتقال شب عید از 20 اسفند آغاز و تا 13 فروردین با قیمت کمتر از قیمت میانگین میادین میوه و تره‌بار ادامه خواهد داشت.

وی گفت: سازمان میوه و تره‌بار امسال برای عرضه مستقیم میوه‌های شب عید، غرفه‌هایی را در نقاط مختلف کلان شهر تهران و سایر شهرستان‌های این استان در اختیار خواهد گذاشت تا مردم راحت‌تر به میوه شب عید دسترسی پیدا کنند.

پایان پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد