قیمت آپارتمان در شیراز چقدر است؟ / مناطق ارزان شیراز برای خرید خانه

قیمت آپارتمان در شیراز چقدر است؟ / مناطق ارزان شیراز برای خرید خانه

بر اساس داده‌های سایت دیوار و قیمت مسکن در شیراز فهرستی از متوسط قیمت خرید مسکن در شیراز به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بنا بر آگهی‌های ثبت شده در نیازمندی‌های مسکن دیوار و قیمت آپارتمان در شیراز، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق شیراز تهیه شده است. با توجه به داده‌های جدول زیر، شهر جدید صدرا با متوسط قیمت 8٫5 میلیون تومان از مناطق ارزان حومه شهر شیراز برای خرید خانه است. متوسط قیمت در منطقه فرهنگیان 11٫9 میلیون تومان ثبت شده است که از دیگر مناطق ارزان شیراز یرای خرید خانه است.

متوسط قیمت خرید آپارتمان در شهرک امام رضا 12 میلیون تومان، شهرک سراج 13 میلیون تومان و منطقه ریشمک 16 میلیون تومان ثبت شده است.

منطقه زرهی با متوسط قیمت 19٫5 میلیون تومان، تاچارا با قیمت هر متر مربع 22 میلیون تومان و معالی آباد با متوسط قیمت 22٫3 میلیون تومان برای هر متر مربع در کنار محله فرهنگ شهر با متوسط قیمت 23 میلیون تومان از مناطق متوسط نشین شیراز هستند.

قدوسی شرقی با متوسط قیمت 24 میلیون تومان در کنار قدوسی غربی با متوسط قیمت 30 میلیون تومان از مناطق گران شیراز برای خرید آپارتمان مسکونی هستند.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید آپارتمان مسکونی در برخی از مناطق شیراز را مشاهده می‌کنید. (دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر شیراز و حومه در 10 روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

قول وزیر راه و شهرسازی برای مسکن اقشار کم درآمد

رستم‌ قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در سفر به زاهدان به منظور کمک به اقشار کم در آمد، قول تامین زمین رایگان برای اقشار کم درآمد کشور را داد.

قاسمی در بازدید از مناطق حاشیه شهر زاهدان اظهارکرد: این اقدام به منظور افزایش ساخت مسکن، کمک به رفع نیاز اقشار کم در آمد و کاهش قیمت مسکن‌ در اولویت دولت سیزدهم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تامین زمین رایگان‌ برای ساخت مسکن ویژه افراد واجد شرایط پس از تعیین ساز و کارهای لازم عملیاتی خواهد شد.

مطالعه بیشتر: قول وزیر راه و شهرسازی برای مسکن اقشار کم درآمد

آخرین اخبار بازار مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد