مهم‌ترین خبرهای کدال برای بورس امروز 16 مرداد /افزایش سرمایه 6199 درصدی یک نماد بورسی

مهم‌ترین خبرهای کدال برای بورس امروز 16 مرداد /افزایش سرمایه 6199 درصدی یک نماد بورسی

بازار سهام در هفته گذشته روندی صعودی و متعادلی را داشت. شاخص کل بورس در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته در کانال یک میلیون و 406 هزار واحد به کار خود پایان داد.امروز در اولین روز معاملاتی هفته سوم مرداد ماه کدام اخبار بورس روند بازار را تغییر می‌دهند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام در هفته گذشته روندی صعودی و متعادلی را داشت. شاخص کل بورس در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته در کانال یک میلیون و 406 هزار واحد به کار خود پایان داد. روزهای گذشته روند نمادهای کوچک بازار به واسطه سیگنال‌های مثبت شرکت‌های بورسی تغییر حهت پیدا کردند و شاهد متعادل‌تر شدن صف‌های فروش بودیم. اما همچنان نیمی از بازار در صف فروش قرار دارند و ارزش معاملات بورس و فرابورس تغییر قابل توجهی را نکرده است. اما امروز در اولین روز معاملاتی هفته سوم مرداد ماه کدام اخبار بورس روند بازار را تغییر می‌دهند؟

_ شرکت صنایع جوشکاب یزد(بکاب) در مجمع عمومی فوق‌العاده برای سال مالی منتهی به 31 شهریور 1400 با افزایش سرمایه 191 درصدی این شرکت از محل سود انباشته موافقت کرد.

_ در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ریل پرداز سیر(حریل) به ازای هر سهم این شرکت سود نقدی 15 ریال تقسیم شد.

_شرکت موتور سازان تراکتورسازی ایران(خموتور) در افشای اطلاعات با اهمیت این شرکت از دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ محصولات این شرکت خبر داد.

_ شرکت تجلی توسه معادن و فلزات(تجلی) افزایش سرمایه 6199 درصدی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی خود داد. مبلغ این افزایش سرمایه 6199 میلیارد تومان است.

_ شرکت فولاد خوزستان(فخوز) در تیر ماه امسال 3961 میلیارد تومان درآمد کسب کرده است که نسبت به خرداد ماه رشد 11 درصدی را داشته است.

_ شرکت لیزینگ رایان سایپا(ولساپا) افزایش سرمایه 61 درصدی خود را از محل سود انباشته این شرکت می‌دهد. مبلغ افزایش سرماه ولساپا، 550 میلیارد تومان خواهد یود.

_ شرکت شیشه سازی مینا(کمینا) در مجمع عمومی عادی سالیانه به ازای هر سهم این شرکت 140 تومان سود تقسیم کرد.

_شرکت تامین ماسه ریخته‌گری(کماسه) افزایش سرمایه 739 درصدی خود را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها و سود انباشته می‌دهد. مبلغ افزایش سرمایه هم 162 میلیارد تومان است. همچنین این شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه به ازای هر سهم سود نقدی 100 ریال را تقسیم کرد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد