شرایط خرید 4 مدل خودرو عرضه شده در بورس کالا ابلاغ شد

شرایط خرید 4 مدل خودرو عرضه شده در بورس کالا ابلاغ شد

بورستهران- ایرنا- بورس کالا در نامه‌های جداگانه شرایط خرید خودروهای عرضه شده در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (هفتم تا نهم آذر) را ابلاغ کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری بورس کالا، در نامه‌های مدیر بازرسی و امور اعضای بورس کالای ایران آمده است: مهلت ثبت سفارش برای خودروهای عرضه شده در تاریخ هفتم آذر ساعت 17 روز یکشنبه (6 آذر ماه) بوده و میزان پیش دریافت خرید 25 درصد است.

مهلت ثبت سفارش برای خودروهای عرضه شده در تاریخ هشتم آذر نیز ساعت 15 روز دوشنبه (هفتم آذر ماه) بوده و میزان پیش دریافت خرید 100 درصد تعیین شده است.

همچنین مهلت ثبت سفارش برای خودروهای عرضه شده در تاریخ 9 آذر هم ساعت 17 روز سه شنبه (هشتم آذر ماه) و میزان پیش دریافت خرید 25 درصد است.

برای همه خودروهای عرضه شده محدودیت‌های زیر الزامی است:

- اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

- هر کد بورسی فقط امکان ثبت سفارش روی یک کد عرضه از مجموع عرضه های روز انجام معامله را دارد.

- ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

برپایه این گزارش، در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری، در مجموع 2 هزار و 174 دستگاه خودرو شامل 900 دستگاه هایما S7 و S5، یک‌هزار و 100 دستگاه تارا دستی و اتوماتیک و پژو 207 اتوماتیک و 174 دستگاه لاماری ایما روی تابلو معاملات می‌رود.

این خودروها متعلق به دو خودروساز یعنی ایران خودرو و مجتمع صنعتی آرین پارس موتور بوده و اطلاعات تکمیلی آن از اینجا قابل دسترسی است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد