پذیره نویسی صندوق آسمان سهند با پیش بینی سود 22 درصد یک‌ساله

پذیره نویسی صندوق آسمان سهند با پیش بینی سود 22 درصد یک‌ساله

پذیره نویسی صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت آسمان سهند با پیش بینی سود 22 درصدی یک ساله، از تاریخ 11 تا 15 دی ماه 1400 انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)؛ آسمان سهند یک صندوق صدور و ابطالی است و پذیره نویسی آن طی 6 روز و از طریق سایت صندوق صورت خواهد گرفت.

تیم سرمایه گذاری مدیریت دارایی آسمان به عنوان مدیر این صندوق، پیش بینی دارد که این صندوق، 22 درصد سود برای سال آینده محقق کند و در صورت کاهش ریسک های سیستماتیک و ثبات در بازار سرمایه انتظار اعداد بالاتر نیز متصور است.

صندوق با درآمد ثابت آسمان سهند پرداخت سود ماهانه دارد و علاقمندان به کسب سود دوره‌ای، با سرمایه گذاری در این صندوق علاوه بر امکان دریافت سود بالاتر از بانک، سود روزشمار کسب خواهند کرد.

این صندوق معاف از مالیات است و این امکان را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است که بدون نگرانی از جریمه برداشت زودهنگام، به راحتی بتوانند اقدام به ورود و خروج راحت از صندوق داشته باشند.

گفتنی است، سرمایه‌گذاران صندوق آسمان سهند با دارا بودن پنل اختصاصی و از طریق سامانه صندوق، دسترسی روزانه به عملکرد صندوق خواهند داشت و از مزیت نظارت مستمر حسابرس و متولی سازمان بورس و اوراق بهادار بر سرمایه شان بهره‌مند هستند.

روش‌های سرمایه گذاری

علاقمندان به سرمایه گذاری در صندوق آسمان سهند کافی است که سجامی باشند و در بازه زمانی 11 تا 15 دی ماه 1400 با ثبت نام در سایت صندوق و ورود به پنل اختصاصی اقدام به صدور واحد به هر تعداد کنند.

شایان ذکر است، برای شرکت در پذیره نویسی آسمان سهند باید مبلغ مورد نظر را به شماره حساب اعلامی نزد بانک آینده واریز کرده و فیش پرداختی را در پنل اختصاصی خود در سامانه صندوق بارگذاری کنید.

این گزارش حاکی است، سبدگردان آسمان به عنوان مدیر صندوق آسمان سهند، با 10 سال فعالیت در بازار سرمایه با ارایه خدمات سبدگردانی اختصاصی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری، همواره تلاش داشته است که با توسعه و تنوع خدمات، جایگاه خود را به عنوان پیشرو و پیشگام صنعت مدیریت دارایی ایران در برنامه های مالی و مدیریت دارایی حرفه ای سرمایه گذاران حفظ کند.

صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت آسمان سهند مناسب سرمایه‌گذاران ریسک‌گریز و علاقمند به دریافت سود ماهانه است؛ آسمان تلاش دارد که با ارایه یک عملکرد مناسب دغدغه این گروه از سرمایه گذاران را پاسخگو باشد.

سرمایه‌گذاران ریسک گریز و علاقمند به رشد نمایی سرمایه نیز می‌توانند صندوق آسمان امید (آسامید) را انتخاب کنند. این صندوق در جمع برترین صندوق‌های درآمد ثابت کشور از نگاه پردازش اطلاعات مالی پارت قرار گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، وارد سایت اطلاع رسانی پذیره نویسی آسمان سهند شوید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان سرمایه گذاری، با شماره 0214179000 تماس بگیرید یا اینکه با ورود به سایت مدیریت دارایی آسمان اطلاعات خود را ثبت کنید.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد