افزایش شفافیت سازمان بورس ادامه دارد

افزایش شفافیت سازمان بورس ادامه دارد

بهشتی سرشت گفت: همان طور که در سال 1400 صورت‌های مالی سازمان بورس را منتشر کردیم، در سال 1401 هم صورت مالی شرکت‌های تابع منتشر خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از   باشگاه خبرنگاران؛ مصطفی بهشتی سرشت معاون اجرایی سازمان بورس در خصوص رونمایی سایت برگزاری آزمون حرفه‌ای اظهار کرد: در گذشته تمرکز اصلی شرکت اطلاع رسانی در حوزه اطلاع رسانی بود. نگاه سازمان در حوزه توسعه، تخصص محور است. از این جهت موضوع اطلاع رسانی به بخش روابط عمومی محول شد و از نظر ساختار تحولات عظیمی ایجاد شد.

او بیان کرد: در حوزه توسعه مدیریت و آموزش، در آموزش توقع داریم که تسهیل گر این حوزه باشند. از آموزش‌های بدو اول انتظار داریم، شبکه کارگزاری متولی کد اولی‌ها باشد، البته متولی دوره‌های آموزش، دانشگاه‌ها هستند. در حوزه توسعه مدیریت هم توقع داریم که شرکت توسعه مدیریت و آموزش، علاوه بر اینکه نهاد‌های مالی در رقابت با هم هستند، اما تجاربی را می توانند به اشتراک بگذارند که سازمان بورس نیز نفع ببرد و مجری و متولی تور‌های متولی باشد.

او افزود: ما سیاست بهره وری را پیگیری می کنیم و می خواهیم رابطه سازمان با نهاد‌های مختلف همراه با بهره وری باشد و در مجموع سازمان بورس و اوراق بهادار باید شفاف باشد.

بهشتی سرشت در خصوص انتشار صورت‌های مالی گفت: همان طور که در سال 1400 صورت‌های مالی سازمان بورس را منتشر کردیم، در سال 1401 هم صورت مالی شرکت‌های تابع منتشر خواهد شد تا این شفافیت سبب افزایش بهره وری شود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد