زیان عملیاتی بانک دی کاهش یافت / رشد پنج درصدی درآمد تسهیلات اعطایی بانک دی

زیان عملیاتی بانک دی کاهش یافت / رشد پنج درصدی درآمد تسهیلات اعطایی بانک دی

بانک دی در خرداد ماه بیش از 300میلیارد تومان زیان عملیاتی شناسایی کرد. این بانک در این مدت حدود 190میلیارد تومان درآمد تسهیلات اعطایی کسب کرد.

اقتصادآنلاین - سهیل بانی؛ در سومین ماه سال، بانک دی بیش از 29هزار و 200میلیارد تومان سپرده‌های گوناگون جذب کرد که این رقم نسبت به ماه گذشته سه درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال گذشته دو درصد افزایش یافته است. همچنین بانک دی در این مدت حدود دو هزار و 340میلیارد تومان تسهیلات اعطا کرد که نشان از افزایش پنج درصدی نسبت به اردیبهشت ماه دارد. همچنین این رقم نسبت به خرداد ماه سال 99، تقریبا سه برابر شده است.

 بانک دی در خرداد ماه، حدود 190میلیارد تومان درآمد تسهیلات اعطایی کسب کرد که حکایت از رشد پنج درصدی این رقم نسبت به ماه گذشته دارد. علاوه بر آن این رقم در مقایسه با خرداد ماه 99، رشد چشمگیر 223درصدی را ثبت کرده است. 

بانک دی در خرداد ماه حدود 490میلیارد تومان سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری پرداخت کرد که نشان از رشد یک درصدی آن نسبت به ماه گذشته دارد. همچنین این مقدار نسبت به دوره مشابه سال گذشته، 18درصد رشد را ثبت کرده ‌است. 

با کسر کردن سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری از درآمد تسهیلات اعطایی بانک دی در خرداد 1400، درمی‌یابیم که این بانک در این مدت متحمل زیان 300میلیارد تومانی شده است. با این وجود زیان عملیاتی بانک دی نسبت به ماه گذشته پنج میلیارد کاهش یافت.

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد