اعزام 52 هزار زاير اربعین به عراق

اعزام 52 هزار زاير اربعین به عراق

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: تا ساعت 9 صبح امروز (شنبه) 52 هزار زاير اربعین از طریق 554 پرواز به کشور عراق اعزام شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

شهرام آدم‌نژاد، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق برنامه‌ریزی قبلی تا ساعت 9 صبح امروز (شنبه، سوم مهر) 52 هزار نفر از زوار اربعین حسینی برای پیاده‌روی از طریق حمل و نقل هوایی به کشور عراق اعزام شدند.

وی ادامه داد: این تعداد زاير از طریق 554 پرواز برای سفر به عراق جابه‌جا شدند.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه کسانی که ویزا دارند مشکلی برای اعزام ندارند، اظهار کرد: همه زوار دارای ویزای عراق از نظر اعزام به عراق با حمل و نقل هوایی مشکلی ندارند، فقط برخی از زوار در شهر‌های بزرگی نظیر تهران و مشهد هنوز ویزا ندارند که در حال پیگیری برای رفع آن هستیم.

آدم‌نژاد تاکید کرد: برنامه‌ریزی شده است در صورت نیاز پرواز فوق‌العاده برای اعزام زوار انجام شود.

وی در مورد سفر بازگشت زوار از طریق مرز مهران گفت: طبق همان برنامه‌ریزی قبلی مرز مهران برای زواری که قصد داشته باشند، برای برگشت از مدل حمل و نقل هوایی استفاده نکنند و به مرز مهران بیایند، آماده‌سازی شده است.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به استقرار اتوبوس‌ها برای خدمات‌دهی به زايران در پایانه مهران گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده 2500 اتوبوس برای سفر بازگشت زوار اربعین در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد