اگر سهام برکت دارید بخوانید(22تیر) / سهام برکت با افت دو درصدی مواجه شد

اگر سهام برکت دارید بخوانید(22تیر) / سهام برکت با افت دو درصدی مواجه شد

در پایان معاملات بورس امروز، سهام برکت حدود دو درصد افت کرد و متعادل معامله شد.
برای اطلاع از به‌روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت مانند روز گذشته سرخ‌پوش شد و 1.8درصد افت کرد. همچنین «برکت» در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«برکت» معاملات خود را به صورت متعادل و در محدوده 3850تومان آغاز کرد. ابتدا روند خرید و فروش این سهام قیمت آن را تا محدوده 4000تومان رساند اما پس از آن روند نزولی در پیش گرفت و در همان محدوده 3850 به کار خود پایان داد. گفتنی است گروه «مواد و محصولات دارویی» چهارمین گروه با بیشترین ورود پول حقیقی‌ها بود. همچنین حدود 12میلیارد تومان خروج پول برای این نماد ثبت شد.

سهام گروه دارویی برکت در آخرین معاملاتش به قیمت 38,590ریال معامله شد که نسبت به دیروز 2.3درصد کاهش یافته است. همچنین 43میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران جا به جا شد و با قیمت پایانی 38,790ریال به کار خود خاتمه داد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به حدود 168میلیارد تومان رسید. 92درصد خریداران حقیقی‌ها و هشت درصد آنها حقوقی‌ها بودند. 43میلیون برگه سهم(99درصد) توسط افراد حقیقی‌ها و و کم‌تر از یک میلیون برگه سهم(1درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسیدند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها پنج هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها 178هزار سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها 6هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها 78هزار سهم ثبت شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد