سهامداران وتجارت بخوانند | سود هر سهم سهامداران چقدر است و واریز سود چه زمانی است؟

سهامداران وتجارت بخوانند | سود هر سهم سهامداران چقدر است و واریز سود چه زمانی است؟

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت با حضور 56/64 درصدی سهامداران این بانک برگزار و صورت‌های مالی «وتجارت» به تصویب سهامداران این بانک بزرگ بورسی کشور رسید. در پایان این مجمع چقدر سود به سهامداران تعلق گرفت و واریز این سود چه زمانی است؟

به گزارش نبض بورس، سهامداران بانک تجارت امروز سه‌شنبه 31 خرداد 1401ساعت 11 در سالن غدیر ساختمان مدیریت امور اعتباری بانک تجارت، واقع در خیابان طالقانی در مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک حاضر شدند و در این مجمع صورت‌های مالی منتهی به سال 1400 این بانک تصویب و گزارش عملکرد و گزارش حسابرس قانونی بانک قرايت شد.

ارايه گزارش حسابرس، گزارش بازرس قانونی، تصمیم‌گیری درخصوص تقسیم سود، انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی البدل، تعیین روزنامه کثیرالانتشار از دیگر مواردی بود که در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت مورد بررسی قرار گرفت.

وتجارت چقدر سود محقق کرد؟

در این مجمع صورت‌های مالی منتهی به سال 1400 این بانک با تحقق 201 ریال سود برای هر سهم وتجارت و پرداخت 20 ریال از سود محقق شده به سهامداران تصویب شد، که مطابق جدول زمان‌بندی منتشر شده در سایت کدال و روزنامه‌های رسمی بانک تجارت به حساب سهامداران محترم واریز خواهد شد.

پرداخت سود سهامداران چه زمانی آغاز می‌شود؟

برنامه زمان بندی پرداخت سود سهامداران محترمی که در تاریخ مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ 1401/03/31 سهامدار بانک تجارت می‌باشند به شرح زیر است:

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند از تاریخ 5 تیرماه سود آن‌ها به حساب معرفی شده در سامانه سجام واریز می‌گردد.

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند می‌توانند از تاریخ 10 مردادماه با مراجع به هریک از شعب بانک تجارت در سراسر کشور با ارايه کارت ملی و اعلام کد بورسی سود خود را دریافت کنند.

 
 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد