پایان پروازهای حج در روز جاری

پایان پروازهای حج در روز جاری

مسيول عملیات حج شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران گفت: با انجام پرواز ساعت 13:50 امروز زاهدان، پروازهای حجاج به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، غلامرضا رستمیان درباره پروازهای برگشت حجاج آخرین وضعیت عملیات پروازهای حج در فرودگاه های کشور اظهار داشت: امروز هفتم مرداد برابر با شانزدهمین روز و آخرین روز برگشت زايران خانه خدا به فرودگاه‌های کشور تعداد یک هزار و 40 زاير با 4 پرواز به شهر زاهدان مراجعت می کنند می کنند و به عملیات برگشت زايران خانه خدا به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: تا این لحظه 111 پرواز انجام و تعداد 28 هزار و 118 زاير از شهرهای تبریز، اردبیل، اصفهان، ارومیه، اهواز، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، زاهدان، ساری، شیراز، کرمان، گرگان، مشهد، یزد، زنجان و همدان وطن بازگشتند انشالله با انجام پرواز ساعت 13 و 50 دقیقه امروز زاهدان همه زايران به وطن مراجعت می کنند.

مسيول عملیات حج شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران افزود: از همه همکاران در فرودگاه‌های کشور و نهادها و ادارات دست‌اندرکار عملیات پروازی حج قدردانی می کنم.

رستمیان اضافه کرد: امسال همه عملیات پروازهای حج توسط ایران ایر انجام شد که به همه همکاران خود در این شرکت نیز خداقوت می گویم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد