تشکیل کار گروه نظارت بر بازار

تشکیل کار گروه نظارت بر بازار

وزیر کشور از تشکیل کار گروه نظارت بر بازار خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
وزیر کشور اعلام کرد: با پیش بینی و تشکیل کار گروهی متشکل از وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صمت، جهاد کشاورزی و سازمان تعزیرات و اصناف از این پس وظیفه مدیریت بهتر تنظیم قیمت و نظارت بر بازار به عهده این کار گروه خواهد بود.
 
احمد وحیدی عصر شنبه در پایان جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار گفت: در این نشست سیستم قیمت‌گذاری، نظارت بر قیمت‌ها، نحوه باز دارندگی متخلفان، نظارت بر اقلام و هماهنگی‌های بیشتر در سطوح ملی و استانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه کارگروهی مشابه کارگروه مشترک تنظیم بازار در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها نیز با مسيولیت استانداران و فرمانداران تشکیل می‌شود، افزود: با فعال شدن چنین کارگروهی در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها دست واسطه‌های غیرضرور و دلال‌هایی که در افزایش قیمت‌ها دخیل هستند حذف و قیمت‌ها نیز تثبیت خواهد شد.

وحیدی درباره ضمانت اجرای تصمیمات جلسات کارگروه مشترک تنظیم بازار گفت: مقرر شد ساز و کاری قوی برای اجرای این تصمیم طراحی شود که با امکان بهتر از طریق نظارت بر گلوگاه‌هایی که ایجاد اشکال می‌کنند، تعداد کالا‌های بیشتری از مرجع قیمت‌گذاری مورد توجه و کنترل قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: این تصمیمات و مباحث فرایندی است که انتظار می‌رود نتایج دلخواه در جهت آرامش و امنیت مردم از آن حاصل شود. 
 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد