اقساط وام نهضت ملی مسکن نصف شد

اقساط وام نهضت ملی مسکن نصف شد

معاون وزیر راه خاطر نشان کرد: میزان اقساط این تسهیلات به هیچ عنوان 7 یا 5 میلیون تومان نیست و با توجه به آنکه نیمی از اقساط آن را دولت پرداخت می‌کند، به نصف قسط 7 میلیون تومانی یعنی 3.5 تا 4 میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز، طرح نهضت ملی مسکن چند وقتی است که کلید خورده و ثبت نام کنندگان با قرض و گرفتن وام موفق به ثبت نام شدند. وامی که به هر حال بازپرداخت آن شاید برای عده ای دشوار و اقساط آن سنگین سنگین باشد. آیا مبلغ اقساط این وام کمتر می‌شود؟

صداوسیما نوشته است:

محمود محمود زاده درباره اقساط تسهیلات 450 میلیون تومانی نهضت ملی مسکن افزود: دولت برای مسکن دولتی نیمی از اقساط این تسهیلات را پرداخت خواهد کرد؛ بنابراین اقساط به کمتر از نصف رقم اعلام شده خواهد رسید.

وی اضافه کرد: برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در تهران که سقف تسهیلات آن 450 میلیون تومان است، میزان اقساط این تسهیلات به هیچ عنوان 7 یا 5 میلیون تومان نیست و با توجه به آنکه نیمی از اقساط آن را دولت پرداخت می‌کند، به نصف قسط 7 میلیون تومانی یعنی 3.5 تا 4 میلیون تومان می‌رسد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: با توجه به طولانی شدن دوران بازپرداخت و افزایش سود متعلقه، در صورت درخواست متقاضی، تقسیط تسهیلات مزبور دور دوره‌های زمانی کوتاه‌تر 8، 10، 12 و 15 ساله امکان پذیر است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد