اگر سهام فملی دارید، بخوانید (25بهمن)/ صف خرید ملی صنایع مس ایران سنگین شد

اگر سهام فملی دارید، بخوانید (25بهمن)/ صف خرید ملی صنایع مس ایران سنگین شد

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در اولین روز تغییر دامنه نوسان 6درصد رشد کرد. همچنین فملی با صف خرید 100میلیونی به معاملات خود پایان داد.
برای مشاهده آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران، اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام «فملی» اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ با رشد 6درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

فملی معاملات این هفته خود را با صف خرید 180میلیونی آغاز کرد. رفته رفته از حجم آن کاسته شد تا در ساعت 12و 30دقیقه با صف خرید 100میلیونی به معاملات خود پایان داد. سهام فملی برای چهارمین روز متوالی کاری با رشد قیمت مواجه شد. همچنین این نماد در اولین روز هفته با تاثیر 3268واحدی در رشد شاخص ظاهر شد.

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در آخرین معاملات خود، عدد 11,520ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود 6درصد افزایش یافته است. همچنین‌ با جابجایی حدود 80میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 11,520ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فملی» به 90میلیارد تومان رسید. همچنین 84درصد از سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ را حقیقی‌ها و 16درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 13میلیون برگه سهم (17درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد 64میلیون سهم (83درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد