گلکسی جدید فقط در اروپا عرضه می‌شود؟ / قیمت گوشی موبایل امروز 19 آبان

گلکسی جدید فقط در اروپا عرضه می‌شود؟ / قیمت گوشی موبایل امروز 19 آبان

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیايومی در بازار امروز چهارشنبه 19 آبان 1400 را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

تاکنون چندین بار عرضه گوشی گلکسی S21 FE (فن ادیشن) سامسونگ به تعویق افتاده و اکنون برخی منابع آگاه بازار می‌گویند احتمالا این گوشی هوشمند در جریان نمایشگاه CES 2022 در ژانویه از راه می‌رسد، با این حال فقط کاربران در کشورهای اروپایی می‌توانند آن را تهیه کنند.

در ابتدا قرار بود این دستگاه در بازار ایالات متحده به صورت رسمی عرضه شود، اما ظاهرا اکنون شرایط تغییر کرده است. گزارش‌های جدید منتشر شده از سوی منابع آگاه در کره جنوبی حاکی از آن هستند که سامسونگ ظاهرا قصد دارد گلکسی S21 فن ادیشن را تنها در بازارهای اروپایی در دسترس کاربران قرار دهد.

با وجودی که در برخی گزارش‌ها گفته شده بود که سامسونگ در فکر لغو عرضه این گوشی هوشمند است، اما ريیس بخش موبایل سامسونگ اصرار داشت که این گوشی را عرضه ‌می‌کنند.

به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند در بازار اروپا تنها از طریق اپراتورهای منتخب در دسترس کاربران قرار بگیرد. باید دید در صورت عرضه این گوشی هوشمند، آیا کاربران از آن استقبال می‌کنند یا خیر.

غول کره جنوبی عرضه نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی S22 را از ژانویه به فوریه منتقل کرده است. انتظار می‌رود سری گلکسی S22 در تاریخ 19 بهمن‌ماه (8 فوریه) معرفی و از 29 بهمن‌ماه (18 فوریه) به بازار عرضه شود.

قیمت موبایل امروز 19 آبان

قیمت آیفون

 

مطالعه بیشتر: «ماتریکس»اولین لپ‌تاپ تولید داخل / قیمت لپ‌تاپ ایرانی چند؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد