بیشترین ارزش معاملات سهام(23آبان) / خبهمن بیشترین ارزش معاملات روزانه را تصاحب کرد

بیشترین ارزش معاملات سهام(23آبان) / خبهمن بیشترین ارزش معاملات روزانه را تصاحب کرد

امروز معامله‌گرها 160میلیارد تومان سهام گروه بهمن خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و 8.1درصد از کل سهام...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود چهار هزار و 320میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خبهمن»، «شلرد»، «خگستر»، «شستا» و «کالا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل 160میلیارد تومان سهام گروه بهمن دست به دست شد، کود شیمیایی اوره لردگان پس از معاملاتی به ارزش 150میلیارد تومان دوم شد و سهام گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که 580میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات 540میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 8.1درصد از کل سهام ساختمانی نام‌آوران مهندسی (ثنام) معامله شد، 10نماد برتر سهم 23.4درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در پنج سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 44نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد