پیش‌بینی قیمت طلا فردا 4 اسفند / طلا به زیر یک میلیون تومان می‌رسد؟

پیش‌بینی قیمت طلا فردا 4 اسفند / طلا به زیر یک میلیون تومان می‌رسد؟

طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته با 30 هزار تومان کاهش به یک میلیون و 79 هزار تومان رسید. ريیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید با مدیریت بانک مرکزی در بازار ارز، طلا و سکه ارزان شد. پیش‌بینی می‌شود فردا قیمت همانند امروز روند نزولی داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، طلا و سکه امروز ارزان شد. به گفته طلا فروشان، علت کاهش قیمت طلا و سکه به دو عامل مربوط می‌شود. نخستین عامل کاهش 420 تومانی قیمت دلار و رسیدن به کانال 24 هزار و 730 تومان است. دومین عامل ثبات ادامه‌دار انس جهانی و معامله انس جهانی با قیمت یک هزار و 785 دلار است.

به گفته ريیس اتحادیه طلای تهران، با مدیریت بانک مرکزی در بازار ارز، طلا و سکه ارزان شد. پیش‌بینی می‌شود فردا طلا همانند امروز روند نزولی داشته باشد.

ابراهیم محمدولی معتقد است در هفته نخست اسفند در آستانه روز پدر تقاضا برای خرید و فروش طلا و سکه زیاد شده است. البته چنانچه در روزهای پایان سال بازار طلا و سکه روند باثباتی داشته باشد، تقاضا برای خرید مصنوعات طلا بیشتر می‌شود.

روز گذشته نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا گفته بود: «انس جهانی طلا به زیر 1700 دلار نمی‌رسد اما احتمال دارد فردا طلا در بازارهای داخلی اندکی ارزان شود.»

قیمت سکه چقدر ارزان شد؟

با کاهش قیمت دلار قیمت سکه چه تغییری کرد؟ محمدولی در پاسخ به این سوال توضیح داد: طلای 18 عیار با 30 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت یک میلیون و 79 هزار تومان رسید.قیمت سکه طرح جدید 350 هزار تومان کاهش یافت و با قیمت 11 میلیون و 200 هزار تومان معامله شد.

نیم سکه با 280 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته با قیمت 6 میلیون و 200 هزار تومان فروخته شد.

ربع سکه هم با 230 هزار تومان کاهش با قیمت 4 میلیون تومان داد و ستد شد. سکه گرمی هم با 150 هزار تومان کاهش نسبت به دیروز با قیمت 2 میلیون و 300 هزار تومان معامله شد.

مطالعه بیشتر: پیش‌بینی قیمت طلا فردا 3 اسفند / انس جهانی طلا به زیر 1700 دلار می‌رسد؟

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد