ارايه برنامه عملیاتی در حوزه رتبه بندی معلمان

ارايه برنامه عملیاتی در حوزه رتبه بندی معلمان

عضو هیات ريیسه مجلس یازدهم گفت: از برنامه های عملیاتی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در حوزه رتبه بندی معلمان و پاداش پایان خدمت بازنشستگان است.

به گزارش بورس نیوز، علیرضا سلیمی، عضو هیات ريیسه مجلس یازدهم در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار کرد: اگرچه دوستان گلایه‌هایی از نوع تعامل بخشی از دولت با مجلس دارند، اما باید گفت؛ گنه کرد در بلخ آهنگری/ به شوشتر گردن مسگری، بنابراین مشکل فوق گناه فیاضی نیست، هر چند ريیس جهمور گفت که این رویکرد تغییر می‌کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم ادامه داد: در مورد مدرک آقای فیاضی باید گفت؛ ایشان استادیار هستند و شما می‌دانید برای گرفتن این مدرک باید مراحل بسیاری را طی کرد، ضمن آنکه بحث مدرک از زبان برخی منتشر می‌شود که سابقه آن‌ها در رای دادن جای سوال دارد، چرا که با برخی وزرا مانند صمت، کار و آموزش و پرورش که دیپلمه بودند، موافقت کردند و باید پرسید چرا آن زمان سکوت کردند. این در حالی است که 4 وزیر سابق به عنوان کارشناس این وزیر پیشنهادی را تایید کردند، لذا باید نظر کارشناسان را مورد توجه قرار داد.

وی بیان کرد: خواهشمندم در مجلس به نحوی صحبت نشود که شنوندگان قضاوت درستی از ما نداشته باشند، ضمن آنکه آقای فیاضی یکصد و اندی برنامه به مجلس ارايه داده اند، اما کسی توجه نمی‌کند! این برنامه‌های عملیاتی موارد مهمی همچون رتبه بندی معلمان و پاداش پایان خدمت بازنشستگان و سایر موارد را شامل می‌شود.

سلیمی گفت: ما از یکطرف می‌گوییم که به تحول نیاز داریم، از طرفی دیگر به جوانی که سابقه تحول‌زایی داشته و رویکرد آن تحولی است، توجهی نداریم. ضمن آنکه وی در 4 معاونت آموزش و پرورش سابقه اجرایی دارد و از معدود وزرای پیشنهادی است که در زمینه گام دوم انقلاب برنامه عملیاتی ارايه کرده است. همچنین در بحث صندوق ذخیره فرهنگیان به طور روشن و شفاف برنامه عملیاتی ارايه کرده است.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد