ممنوعیت آپ و روبیکا از فروش بلیت هواپیما

ممنوعیت آپ و روبیکا از فروش بلیت هواپیما

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی طی بخشنامه‌ای ممنوعیت فروش بلیت هواپیما توسط نرم افزارهایی که مبادرت به فروش غیر مجاز بلیت هواپیما می‌نمایند را اعلام کرد.

ایلنا: حسن خوشخو (مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی) طی بخشنامه‌ای به انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی ایران و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی و جهانگردی ایران اعلام کرد تا از فروش بلیت هواپیماهایی که توسط نرم افزارهایی که مبادرت به فروش غیر مجاز بلیت هواپیما می‌نمایند، خودداری کنند.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی در تاریخ 6 مهرماه سال 1400 طی نامه‌ای خطاب به ریاست دادسرای فرهنگ و رسانه، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا- مرکز اطلاعات جرايم درخواست نموده تا این مراجع درصدد مسدود نمودن نرم افزارهای غیر مجاز برآیند.

در این نامه آمده است:

با احترام پیو نامه‌های قبلی در خصوص معرفی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های غیر مجاز فروش بلیت هوایی، بدینوسیله نرم افزارهایی که مبادرت به فروش غیرمجاز بلیت هواپیما می‌نمایند به شرح ذیل اعلام می‌گردد. خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به مسدودسازی نرم افزارهای ذیل اقدام و از نتیجه این سازمان را مطلع نمایند.

1. اپلیکیشن آپ – شرکت آسان پرداخت به آدرس: asanpardakht

2. اپلیکیشن روبیکا- شرکت توسکا به آدرس: rubika. ir

3. اپلیکیشن تاپ – به آدرس: top. ir

4. اپلیکیشن اسنپ تریپ – به آدرس: snapptrip. com

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد