نگاهی به عملکرد ماهانه معدنی و صنعتی چادر ملو / رشد 304درصدی مبلغ فروش کچاد

نگاهی به عملکرد ماهانه معدنی و صنعتی چادر ملو / رشد 304درصدی مبلغ فروش کچاد

کچاد در اردیبهشت ماه به فروش دو هزار و 610میلیارد تومانی رسید که رشد 234درصدی نسبت به اردیبهشت ماه سال 99 و رشد سه درصدی نسبت به ماه گذشته را نشان می‌دهد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران  اینجا  کلیک کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو در اردیبهشت ماه بیش از یک میلیون و 380هزار تن از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته یک درصد و نسبت به اردیبهشت ماه 99، 41درصد افزایش یافته است.

 از بین محصولات «کچاد»، مقدار فروش کنسانتره آهن (خشک ) در اردیبهشت ماه به بیش از 700هزار تن رسید و 51درصد از فروش شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو را به خود اختصاص داد.

 با این مقدار از فروش، کچاد در اردیبهشت ماه دو هزار و 610میلیارد تومان درآمد کسب کرد. با وجود اینکه این مبلغ نسبت به اردیبهشت ماه سال گذشته 234درصد افزایش یافته، همچنین نسبت به فروردین ماه سال جاری افزایشی سه درصدی را ثبت کرده است.

«کچاد» در اردیبهشت ماه ، بیش از 925هزار تن «کنسانتره آهن (خشک )» تولید کرد که این مقدار نسبت به اردیبهشت ماه سال 99، حدود 1610درصد و در مقایسه با فروردین ماه سال جاری حدود هفت درصد افزایش پیدا کرده است. «کنسانتره آهن (خشک )» شرکت معدنی و صنعتی ‌چادر ملو با 925هزار تن، 62درصد از کل تولید را به خود اختصاص داد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد