ارز 4200تومانی حذف شد؟

ارز 4200تومانی حذف شد؟

سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی مباحث مربوط به حذف ارز 4200 تومانی را تکذیب کرد و گفت:تا پایان سال جاری نیز این ارز حذف نمی‌شود.

اقتصادنیوز: به نقل از مهر، حسن عباسی معروفان، سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، درباره مباحث مطرح شده مبنی بر حذف ارز 4200 تومانی از واردات نهاده‌های دامی و دانه‌های روغنی گفت: خیر چنین مساله ای صحت ندارد، ارز 4200 تومانی از واردات این اقلام حذف نشده و ما دیروز نیز برای واردات آنها ارز 4200 تومانی تخصیص دادیم، امروز نیز همین روند بوده و تا آخر سال جاری نیز همین طور خواهد بود بنابراین تا پایان سال 1400 ارز 4200 تومانی از واردات دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی حذف نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مباحث مطرح شده مبنی بر تاخیر واردکنندگان در بارگیری نهاده‌های دامی اضافه کرد: از اول سال جاری تا پایان آبان ماه 11 میلیون و 150 هزار تن نهاده دامی در کشور توزیع شده است که بیش از 6 میلیون تن آن ذرت و مابقی کنجاله سویا و جو بوده است.

معروفان تاکید کرد: ممکن است در مقاطعی به دلیل کمبود کامیون و یا مشکلاتی که در حوزه کرایه و حمل و نقل وجود دارد بارگیری نهاده‌های های دامی با تاخیر انجام شود اما این مساله هیچ ربطی به واردکنندگان ندارد و مقطعی نیز بوده است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد