قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 31 شهریور / مشخصات گوشی جدید نوا 9

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 31 شهریور / مشخصات گوشی جدید نوا 9

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیايومی در بازار امروز چهارشنبه 31 شهریور 1400 را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

مشخصات و عکس‌های جدید نوا 9 و نوا 9 پرو به نمایش گذاشته شد

هواوی جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند میان‌رده خود را تحت عنوان سری هواوی نوا 9 در 23 سپتامبر معرفی خواهد کرد و دوست‌داران این برند مشتاقانه منتظر رونمایی رسمی از این سری هستند. انتظار داریم در این رویداد حداقل دو گوشی هواوی نوا 9 و نوا 9 پرو معرفی شود. شایعات قبلی نشان می‌دهند که این خانواده ظاهری شبیه به گوشی‌های آنر 50 داشته و به چیپست کوالکام مشابهی هم مجهز خواهند بود. سری نوا هواوی معمولا در رده محبوب‌ترین گوشی‌های چین قرار می‌گیرد و به دلیل کیفیت ساخت قابل قبول و قیمت مناسب، افراد زیادی ترجیح می‌دهند از آن‌ها استفاده کنند.

 

امروز تصاویری جدیدی از شکل ظاهری هواوی نوا 9 منتشر شد که ما را با طراحی ظاهری این خانواده آشنا می‌کند و از سمت دیگر تایید شده که این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون 778G است. با توجه به خمیدگی کناره‌های نمایشگر، نوا 9 دارای پنل OLED و احتمالا اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر هم خواهد بود. البته این سری تنها از LTE پشتیبانی می‌کند زیرا هواوی به دلیل تحریم‌ها، مجاز به استفاده از فناوری های 5G نیست.

مدل نوا 9 پرو در گیک بنچ با اسم کد RTE-AL00 درج شده است که حضور تراشه اسنپدراگون 778G را اثبات می‌کند؛ این گوشی همچنین از یک رم 8 گیگابایتی بهره‌مند است. با توجه به همین اطلاعات گیک بنچ، هواوی نوا 9 پرو مبتنی بر اندروید 11 خواهد بود که این موضوع تا حدی تعجب برانگیز است زیرا این گوشی Harmony OS 2.0 را اجرا می‌کند؛ البته امکان دارد این موضوع یک خطای ثبتی از سمت گیک پنج باشد.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

قیمت گوشی‌های شرکت هواوی

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

قیمت گوشی‌های شرکت شیايومی

مطالعه بیشتر: قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 30 شهریور / اپل روی دو مدل آیفون تاشو کار می‌کند

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد