رشد 154درصدی سود هرسهم «زنگان» در گزارش 9ماهه

رشد 154درصدی سود هرسهم «زنگان» در گزارش 9ماهه

شرکت صنعت روی زنگان در اطلاعیه 9ماهه منتشر شده اعلام کرد در این دوره نسبت به دوره مالی سال قبل با رشد 154درصدی سود هرسهم همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت صنعت روی زنگان در 9ماه فعالیت منتهی به 30آذر1399، سود هرسهم را 486ریال اعلام کرده است. همچنین سود انباشته شرکت تجربه رشد 31درصدی را داشته و به رقم 121میلیارد ریال رسیده است.

این شرکت 100میلیارد ریالی، سود عملیاتی را با افزایش 146درصدی به 61میلیارد ریال و سود خالص را با 154درصدی به 48میلیارد ریال رسانده است.در اهداف و برنامه های راهبردی تشریح شده این شرکت اعلام شد که به دنبال ایجاد واحد های پرعیار سازی خدمات و محصولات شرکت، انجام اقدامات لازمه در اخذ سهیمه های خاک است.

از شرکت تهیه و تولید، افزایش میزان راندمان ماشین آلات با انجام اورهال در راستای افزایش تولیدات و افزایش میزان تولیدات است.

"زنگان" در گزارش خود به مبلغ فروش 544میلیارد ریالی محصولات اشاره کرده است که از این محل به سود ناخالص 86میلیارد ریالی دست یافته است. همچنین برای دوره 3ماهه پیش روی خود فروش به مبلغ 213میلیارد ریال پیش بینی کرده

هیات مدیره و کارکنان این شرکت پی گیر پوشش برنامه های شرکت به نحو مطلوب هستند و برنامه شرکت را در راستای استفاده از روش های دیگر پرعیار سازی و تولید محصولات جدید قرار داده اند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد