سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ تداوم سنگینی صفوف خرید نسبت به صفوف فروش

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ تداوم سنگینی صفوف خرید نسبت به صفوف فروش

خالص سفارشات فروش سهام از رقم 515میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در استخراج زغال سنگ بیش از سایرین بود و همچنین سهام سپیدار سیستم آسیا به 13.3درصد کل تعداد...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت 9 و 30دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و 930میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و 420میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به 515میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «کزغال»، «وسپهر» و «سپیدار» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام زغال سنگ پروده طبس 350میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «کیسون»، «وسدید» و «گدنا» در نوبت انتظار است.

ارزش 10 صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و 160میلیارد تومان (60درصد کل) و 10صف فروش برتر 640میلیارد تومان (45درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 37نماد و حجم صف‌های فروش در 40نماد بیش از 10 یلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آسیا به 13.3درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«استخراج زغال سنگ» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای 350میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن 315میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «هتل و رستوران» با فشار فروش 135میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 41درصد از سه هزار و 350میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و 900میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 86درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و 250میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد