اگر سهام شستا دارید، بخوانید (6اردیبهشت) / شستا هم سبزپوش شد

اگر سهام شستا دارید، بخوانید (6اردیبهشت) / شستا هم سبزپوش شد

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در معاملات امروز بورس حدود سه درصد رشد کرد و به عنوان سومین نماد با تاثیر مثبت بر شاخص کل شناخته شد.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، برخلاف روزهای گذشته سبز پوشید و بیش از دو درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«شستا» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده 1100تومان آغاز کرد. روند قیمت‌ها در معاملات این نماد صعودی بود و تا 1160تومان نیز معامله شد. این نماد امروز به عنوان سومین نماد با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل ثبت شد(1021واحد).

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد 11,360 ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته 3.5درصد افزایش یافته است. همچنین با دست به دست شدن بیش از 70میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 11,260ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود 80میلیارد تومان رسید. همچنین 94درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و 6درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 55میلیون برگه سهم‌(78درصد) را افراد حقیقی و 15میلیون برگه سهم(22درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد