مجلس رشد بازار سرمایه را هدف قرار داد

مجلس رشد بازار سرمایه را هدف قرار داد

در حوزه بازار سرمایه که دغدغه بسیاری از مردم کشور است اقدامات جدی انجام خواهد شد.

نماینده مردم کهنوج، منوجان و رودبار جنوب در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه لایحه 1401 که تقدیم مجلس و نمایندگان شده هنوز در کمیسیون های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار نگرفته است به خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: به نظر می‌رسد در کمیسیون تلفیق اصلاحاتی برای لایحه بودجه صورت گیرد که در راستای بازار سرمایه و بیشتر بحث تولید است.

منصور شکرالهی عنوان کرد: به طور قطع بررسی‌های مورد نیاز نمایندگان و اصلاح برخی موارد صورت می‌گیرد به طوری که در حوزه بازار سرمایه که دغدغه بسیاری از مردم کشور است اقدامات جدی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: اقدام دولت در این حوزه برای شروع کار بسیار خوب و قابل توجه بوده است اما باید این موضوع را در نظر گرفت که برای موضوعات مختلفی که ارتباط مستقیم با بازار سرمایه دارند، نظر کارشناسی مجلس، اعمال خواهد شد.

نماینده مردم کهنوج، منوجان و رودبار جنوب در مجلس تصریح کرد: در بحث مربوط به انرژی، کاهش مالیات بر تولید و غیره شاهد حمایت دولت و مجلس از بازار سرمایه هستیم و امیدواریم آنچه مورد نظر قرار می گیرد به منظور رشد و تحول بازار سرمایه باشد و اصلاحات صورت گرفته به نفع مردم جامعه باشد.

شکراللهی تاکید کرد: اصلاح بودجه 1401 به این معنا نیست که اجحافی به حقوق مردم و جامعه شود و به طور قطع اقدامات مجلس در راستای اهداف نظام و مردم است.

*خبرنگار: پروین خدادادی

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد