عسکری به عنوان سرپرست جدید بانک مسکن معرفی شد

عسکری به عنوان سرپرست جدید بانک مسکن معرفی شد

مراسم معارفه سرپرست بانک مسکن با حضور معاون امور بانکی‌، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، مراسم معارفه علی عسکری سرپرست بانک مسکن با حضور سید عباس حسینی معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و اعضای هیات مدیره و هیات عامل و مدیران ستادی بانک مسکن در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

حسینی: بانک مسکن به عنوان یک بانک خوشنام شناخته می‌شود

در این مراسم، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با تشکر از زحمات محمود شایان مدیرعامل سابق بانک مسکن و اعضای هیات مدیره و عامل بانک گفت: از فرصتی که در اختیار ما قرار گرفته تا مشکلاتی را از سر راه مردم برداریم باید قدردان خداوند متعال باشیم و در این راه تلاش مضاعفی از خود نشان دهیم. کار بزرگی در شبکه بانکی کشور در حال انجام است و شبکه بانکی کشور علی رغم مشکلات و محدودیت‌هایی که وجود دارد در حال تلاش است تا وظایف خود را مسوولانه به بهترین نحو انجام دهد.

وی با قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان بانک مسکن اظهار داشت: ازمجموعه تلاش‌هایی که انجام می‌دهید قدردانی می‌کنم و درخواست دارم که در دورانی که سرپرست جدید برای بانک تعیین شده است، بانک مسکن با همان درایت و انضباط مالی که خاص خودش است، مسوولیت‌های خود را به خوبی انجام دهد و با همدلی و همراهی که در تمامی ارکان بانک مسکن وجود دارد، اهداف به خوبی محقق شود.

حسینی با بیان اینکه بانک مسکن به عنوان یک بانک خوشنام در سیستم بانکی کشور شناخته می‌شود، افزود: از قدیم الایام در شبکه بانکی از بانک مسکن با احترام یاد می‌شده است و این بانک با انضباط مالی صحیح بدون حواشی تلاش کرده تا کار حرفه‌ای خود را انجام دهد. امیدواریم ضمن پاسداری از این رویه بانک مسکن در آینده شاهد آن باشیم که این بانک خدمات و تسهیلات بهتر و بیشتری را به مردم عزیز ارایه دهد.

وی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد با مدیریت جدید و همکاری و همراهی کارکنان بانک در این دوران شاهد توفیقات روز افزون بانک مسکن باشیم و نام و آوازه نیک این بانک بیشتر از گذشته بر زبان‌ها جاری شود.

عسکری: تمام دغدغه بانک مسکن انجام برنامه‌های تعیین شده است

علی عسکری با تشکر از وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاون امور بانکی و بیمه‌ای وزارت اقتصاد که مسوولیت این بانک را در این مقطع بر عهده وی قرار دادند، گفت: امیدوارم در کنار همکاران بانک مسکن، در ادامه مسیر منشاء اثر باشیم و اهداف بانک را در راهی که برای بانک برنامه‌ریزی شده به درستی پیش برده و محقق کنیم.

وی افزود: مسوولیت بانک در دوره اخیر بویژه با ماموریت طرح نهضت ملی مسکن و وظیفه‌ای که این بانک تخصصی در این حوزه بر عهده دارد، بسیار سنگین است و این موضوع نیاز به حمایت وزارت اقتصاد و مجموعه دولت دارد تا این هدف با توجه به تقسیم کاری که بین بانک مسکن و دیگر بانک‌ها صورت گرفته در یک چارچوب کلان به نتیجه برسد.

سرپرست بانک مسکن با اشاره به عملکرد این بانک در تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن درحد بضاعت و تکالیفی که به عهده آن سپرده شده است، یقینا از عهده این مسوولیت بر می‌آید و اجرای کلی این طرح نیازمند همکاری دولت و بانک‌ها در این خصوص است.

عسکری با بیان اینکه نهایت تلاش خود را صرف پیشبرد اهداف بانک به خدمت خواهد گرفت، گفت: با هماهنگی‌های لازمی و تقسیم وظایفی که میان همکاران مختلف بانک انجام می‌دهیم، امیدواریم بتوانیم فضای مناسبی را برای کار و فعالیت در بانک فراهم کنیم.

وی افزود: تمام انگیزه و دغدغه همکاران بانک مسکن این خواهد بود که برنامه‌هایی که برای بانک تعیین شده را محقق کنیم و اگر فرصت پیدا کنیم تلاش بیشتر و مضاعفی را در این عرصه از خود نشان می‌دهیم.

سرپرست جدید بانک مسکن با قدردانی از زحمات مدیرعامل سابق بانک مسکن بیان داشت: دکتر شایان در دوره دو سال اخیری که در بانک مسکن بودند زحمات بسیاری کشیدند و به سهم خودم بابت زحماتی که برای بانک کشیدند از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم و برایشان سلامتی و توفیق روز افزون را از خداوند متعال خواستاریم.

در پایان این مراسم، سید عباس حسینی معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی حکم سرپرستی بانک مسکن را به علی عسکری اعطا کرد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد