قیمت دلار 21 اسفند 99 / دلار احتمالا تا چقدر ارزان شود؟

قیمت دلار 21 اسفند 99 / دلار احتمالا تا چقدر ارزان شود؟

آخرین نرخ دلار در بازار تا پیش از امروز یعنی پنجشنبه 21 اسفند ماه 24690 تومان بوده است. اما ممکن است این رقم تا چقدر ارزان شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار ارز در این روزهای به شدت از اخبار سیاسی متاثر می‌شود و با وجود آنکه ريیس کل بانک مرکزی وعده کاهش قیمت دلار تا زیر 20 هزار تومان را هم داده بود اما همچنان این ارز در کانال 24 هزار تومان است.

علاوه بر این، هشدارهای اخیر ريیس کل بانک مرکزی درباره تورم‌زا بودن بودجه سال 1400، آمارهای جدید از رشد نقدینگی و کاهش شدید درآمدهای نفتی ایران نیز احتمال کاهش قیمت دلار را کمرنگ‌تر کرده است.

با این حال برخی کارشناسان مثل میترا تاتاری پیش‌بینی می‌کنند قیمت دلار حتی تا کانال 22 هزار تومان به واسطه اخبار سیاسی و همچنین آزادسازی احتمالی برخی دارایی‌های ایران ارزان شود. اما پایدار بودن این نرخ‌ها از نگاه برخی کارشناسان چندان محتمل به نظر نمی‌رسد.

در عین حال، آخرین نرخ دلار در بازار تا پیش از امروز یعنی پنجشنبه 21 اسفند ماه 24690 تومان بوده است.

در صرافی‌ ملی نیز 24230 تومان آخرین نرخ اعلامی است اما در سامانه نیما 23217 تومان رقم ثبت شده برای دلار است که این نرخ سیگنال نزولی برای قیمت دلار در بازار را به همراه دارد. آیا در روزهای آینده بازار ارز طبق انتظار عمل خواهد کرد؟

جدیدترین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد