پیش بینی بورس فردا یکشنبه 22 فروردین 1400/ بورس مثبت می‌شود؟

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 22 فروردین 1400/ بورس مثبت می‌شود؟

امروز 21 فروردین 1400 باز هم بازار قرمزپوش بود شاخص‌ها نیز کاهش ارتفاع دادند. بیشتر نماد‌ها در صف فروش قفل بودند. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

به گزارش نبض بورس، این روز‌ها بازار سرمایه حال و روز خوبی ندارد و بسیاری از سهامداران از این ریزش‌های بورس کلافه شده اند.

امروز 21 فروردین 1400 باز هم بازار قرمزپوش بود و شاخص‌ها دوباره کاهش ارتفاع دادند. شاخص کل در پایان معاملات امروز در نهایت با کاهش 8884 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 241 هزار و 26 واحدی آرام گرفت. همچنین شاخص کل هموزن نیز با افت 0.22 درصد به 436 هزار و 174 واحدی رسید.  

امروز در 182 هزار و 793 نوبت معاملاتی، 1 میلیارد و 476 میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش 16 هزار و 219 میلیارد ریال در بورس معامله شد.

 همچنین از 621 نماد حاضر، 16 نماد (3 درصد) در صف خرید و 512 نماد (81 درصد) در صف فروش بودند.

میزان خروج پول حقیقی نیز در روز جاری شدت گرفت و به 513 میلیارد تومان رسید.

 
بورس فردا چگونه خواهد بود؟

الهه ظفری کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: در حال حاضر اخبار سیاسی با اهمیتی در خصوص تحریم های ایران در حال مخابره شدن است که می تواند تاثیر بسیار بنیادی و همه جانبه ای بر تمام شاخص های اقتصادی کشور داشته باشد.

وی افزود: این اخبار گرچه به صورت مرتب در حال انتشار هستند اما همچنان ابهام بسیار بالایی در خصوص آنها وجود دارد و بر اساس تجربه واکنش بازار به ابهامات در هر سطحی بسیار شدید و منفی بوده است.

ظفری اظهار داشت: در حال حاضر بر اساس اطلاعات موجود متغیر های تاثیر گذار بر بازار حتی در خصوص رفع تحریم ها باعث کاهش سودآوری شرکتها یا عدم ارزندگی آنها نخواهند بود و می توان گفت بازار دچار بیش واکنشی شده است چرا که شاخص های اقتصادی، نرخ های جهانی و... در کلیت بازار مثبت ارزیابی می گردد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد