راه اندازی سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی بانک ایران زمین

راه اندازی سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی بانک ایران زمین

جلسه افتتاحیه استقرار سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی بانک ایران زمین با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این بانک برگزار شد.


به گزارش بورس نیوز، در این جلسه، عبدالمجید پورسعید با اشاره به بحث استاندارد سازی امور اجرایی در بانک‌ها گفت: صنعت بانکداری در سال‌های اخیر پوست اندازی کرده است و در دنیای رقابتی امروز، انتظارات از بانک‌ها متفاوت از گذشته است، بنابراین تمامی امور در همه بخش‌ها باید با کیفیت و در نهایت دقت اجرا شود.


  • بیشتر بخوانید: فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌زمین

وی بخش پشتیبانی بانک را یکی از حوزه‌های مهم بانک دانست و افزود: استقرار سیستم مدیریت کیفیت در این بخش می‌تواند در اجرای امور مطابق با استاندارد و بهبود عملکرد این حوزه موثر باشد.

پورسعید با تاکید بر به نتیجه رسیدن امور محوله گفت: همکاران نباید تنها به وظایف خود اکتفا کنند و باید در جهت به نتیجه رساندن پروژه‌ها و امور، پیگیر و کوشا باشند.

در ادامه مجید رضی زاده، معاون مالی و پشتیبانی بانک ایران زمین، توضیحاتی را در خصوص نحوه اخذ گواهی مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی ارايه کرد و افزود: دریافت سیستم مدیریت کیفیت تنها بخشی از کار است و در واقع این سیستم باید در بطن گروه استقرار یابد و مولفه‌های آن جزو فرهنگ سازمانی قرار بگیرد.

در این جلسه همچنین داود فصیحی، مدیر امور پشتیبانی و مهندسی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد کارکنان حوزه پشتیبانی اظهار داشت: استقرار مدیریت کیفیت سبب خواهد شد عملکرد گروه مطابق با استاندارد‌های مورد قبول انجام گیرد و کارایی و بازدهی اقدامات انجام شده را افزایش خواهد داد.

فصیحی با تاکید بر اجرای صحیح سیستم مدیریت کیفیت از همکاران خواست با اجرای صحیح دستورالعمل‌های این سیستم آن را به فرهنگ سازمانی تبدیل کنند.

این جلسه با حضور معاون مالی و پشتیبانی، مدیر امور پشتیبانی و مهندسی، مدیر امور روابط عمومی و ریاست حوزه مدیرعامل، ریاست آموزش، ریاست اداره مهندسی و املاک، ریاست اداره خدمات و جمعی از کارشناسان برگزار شد.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد