حضور شرکت نفت ایرانول در چهارمین نمایشگاه زنجیره تامین لاستیک

حضور شرکت نفت ایرانول در چهارمین نمایشگاه زنجیره تامین لاستیک

چهارمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک 28 بهمن ماه با حضور صادقی نیارکی معاون امور صنایع و عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزرات صنعت، معدن و تجارت و مدیران عامل شرکت‌های تایرسازی و سایر شرکت‌ها افتتاح شد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت نفت ایرانول در راستای ارتباط با مشتریان این صنعت، جذب مشتریان جدید و آگاهی از نیاز‌های پنهان آنها، کسب سهم بازار بیشتر و فروش بیشتر روغن‌های صنعتی این شرکت، در این نمایشگاه حضور یافته است.

دستاورد‌ها و توانمندی‌های زنجیره ارزش صنعت لاستیک کشور در سال جهش تولید در چهارمین نمایشگاه زنجیره تامین صنایع لاستیک ارايه خواهد شد.

این رویداد برای چهارمین سال متوالی و پس از استقبال گسترده فعالین حوزه تولید لوازم مصرفی صنایع لجستیک از سومین نمایشگاه صنایع لاستیک برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود؛ چهارمین نمایشگاه زنجیره تامین صنعت لاستیک با همکاری انجمن صنفی صنعت تایر، وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از 28 تا 30 بهمن ماه سال 99 در محل هتل بین المللی المپیک تهران برگزار می‌شود و زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت 9 الی 17 بعدازظهر است.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از 10 محصول جدید شرکت نفت ایرانول

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد